söndag 18 oktober 2015

Dagens tips en söndagkväll


Söndag kväll. Klockan har inte ens hunnit bli sju och jag har redan pyjamas på mig! Det är lyx i min smak. Hela långa kvällen har jag framför mig och jag kan inte bestämma om jag skall läsa ut min, bok, blogga, se på tv eller bara vara. Känns som himmelriket. Som föregicks av en långpromenad med make och yngsta dottern längs stranden i strålande höstsolsken. Det är att ladda batterierna inför kommande arbetsvecka. Inte ha några måsten eller något som måste göras precis nu. 



Några vasstrån fick komma med in som en påminnelse om den fina naturen vi har omkring oss.



Så vill jag gärna tipsa om hyllan bakom soffan, i detta fall en helt vanlig lack hylla från Ikea. Det absolut bästa inredningstipset för tillfället, som jag är supernöjd med. 


Tidigare hade jag bara tavlor på väggen ovanför soffan men det är ju lite mera jobb med att byta ut tavlorna om dom hänger på väggen jämfört med att ha en hylla att ställa saker på. Där ryms förutom tavlorna även ett par lampor, en vas eller lite annat smått och gott. Som man lätt kan byta ut när man vill ändra om!



Det var mitt dagens tips till er och nu önskar jag er alla en riktigt

s k ö n  s ö n d a g k v ä l l ! 


.

8 kommentarer:

A House With A View sa...

Vilken härlig dag du haft - mys! Och så fint du pyntat på hyllan bakom soffan, stämningsfullt. Jättebra tips! Jag har också tankar på att ha en hylla bakom soffan, perfekt att ha båda tavlor, prydnadssaker och värmeljus på. Jättefint!!


Kramiz aka

Petra sa...

Så oerhört fint ni har det! Ofta är det de billiga lösningarna som visar sig bli riktigt fiffiga, just som med lack-hyllan. Hos oss kan jag ibland tycka att vi antingen lider brist på ytor eller så är det grejerna som är för många - oavsett så vore ytterligare hyllor toppen! ;-)

Home2tiny sa...

Ljuvligt med sådana dagar när stressen bara liksom sköljer av en. Snyggt med en hylla bakom soffan både som avlastningsyta och för små stilleben, bra tips. Kramisar Tina

Harsh008 sa...

So far so good! Your thoughts are amazing and I have no doubt in this. I personally Never believe mass media or even low standard writeups. You are amazing and thoughtful. Keep it up.

Good Friday Images 2019
Good Friday Quotes 2019
Good Friday Pictures 2019
Good Friday Message 2019

Harsh008 sa...

Amazing!!! I like this website so much it’s really awesome. I have also gone through your other posts too and they are also very much appreciate able and I’m just waiting for your next update to come as I like all your posts…

Good Morning Images 2019 hd
Good Morning Quotes 2019 With hd Images

Harsh008 sa...

you are truly a good webmaster. The web site loading pace is incredible. It kind of feels that you are doing any distinctive trick. Also, The contents are masterwork. you’ve performed a great activity on this subject!

Passover Images 2019
Passover Greetings 2019
Passover Songs 2019

Akira sa...

SA Vs Ban World Cup 2019
Eng Vs Pak Wolrd Cup 2019
Happy Fathers Day Quotes
Happy 4th of july Clipart

Anonym sa...

For more knowledge -> Image With Quote